Rik Vera

Rik Vera heeft meer dan 20 jaar C-level ervaring in sales & marketing en algemeen management in de maakindustrie. In 2015 richtte hij samen met zijn business partners Peter Hinssen en Steven Van Belleghem nexxworks op. Zij reizen de wereld rond om bedrijven te inspireren over hun Day after Tomorrow in de nieuwe Digitale Wereld met lezingen en workshops, ze nemen bedrijfsleiders mee naar innovatieve hubs zoals Silicon Valley en organiseren bootcamps.

Extreme klantgerichtheid in de Day after Tomorrow

Digitaal is de nieuwe norm. De impact ervan op mensen, klanten en de maatschappij is enorm. Bedrijven hebben geen keuze meer. Om deze tsunami te overleven, moeten ze de oude modellen overboord gooien, nieuwe modellen uitvinden en zich die nieuwe gewoontes snel eigen maken.

Volgens Rik Vera gaat het hier niet over een digitale strategie, maar over een strategie voor “the New Normal”  waarbij digitaal geconnecteerde klanten alle macht bezitten. Hij legt je uit waarom een klantgerichte strategie niet langer “een” optie is, maar wel de enige echte.

Rik helpt je om dit proces op te starten door te beschrijven hoe je extreem klantgericht kan zijn en hoe je van een traditioneel inside out procesgedreven bedrijf naar een vlotte outside in gerichte organisatie kan gaan.