An Verstraete

An Verstraete is auteur van twee boeken: ‘21 geheimen voor succesvol ondernemen’ en ‘Succesvol netwerken’.  Ze blogt wekelijks rond de thema’s strategie, marketing, prijszetting, klantgerichtheid en mindset en ze verzorgt tal van columns rond commerciële vaardigheden in diverse vaktijdschriften. Daarnaast begeleidt ze, als medebezieler en zaakvoerder van Businesslab, eenmanszaken en kleine ondernemingen op weg naar persoonlijk, zakelijk en financieel succes. Meer klanten, meer structuur, meer winst en meer vrije tijd.

5 niveaus van klantenbeleving

Klantenbeleving: klantvriendelijkheid, klantenservice, & klantengerichtheid, … Het zijn termen die we makkelijk in de mond nemen maar wat betekenen ze nu precies? En hoe kan jij er als onderneming voordeel mee doen? Klantenbeleving creëer je niet zomaar. Dat doe je met heel je team. In deze sessie word je je bewust van de mogelijkheden die voor jouw organisatie nog open liggen. Ga je er daadwerkelijk mee aan de slag, dan doen jouw klanten voor jou voortaan de marketing.

 

Terug naar overzicht sprekers