Hans Smellinckx

Hans Smellinckx, schrijver, innovator, internationaal inspirationele keynote spreker en bovenal een expert in digitale transformatie en marketing. Zijn loopbaan is gekenmerkt door verandering. Hij werkte ondermeer voor merken zoals Coca-Cola, Ikea, Robert Half International, etc en verschillende travel brands zoals de Thomas Cook Group, Sundio en TUI. Hij is een graag geziene gast op internationale evenementen (zoals bv. Eye for Travel) omwille van zijn kritische en energetische talks over digitale transformatie. Hij stuurde in het verleden kleine marketing teams maar ook internationale marketing teams aan en is nu actief als Directeur Marketing & Communicatie bij t-groep, een bedrijf in volle digitale transformatie.

Hij organiseerde in het verleden talrijke druk bezochte TEDx evenementen waar innovatie, technologie en design centraal staan en het publiek doet nadenken over de dagelijkse business beslommeringen. Samen met Tamara Gielen schreef hij tevens het boek “e-mail, strategiën – tips & tricks” dat reeds in vierde druk ging. Hij geeft en gaf gast colleges aan verschillende universiteiten en hoge scholen zoals PXL, Thomas Moore, UA, Antwerp Management School etc.

Zijn talk “Omnichannel Business transformation” ging in première tijdens de jaarlijkse hoogmis van de verzekeringswereld in België (“Belgian Insurance Conference”) en sloeg in als een bom. Het is een spiegel en geeft de realiteit weer, maar geeft ook hoop. Verwacht geen slaapverwekkende presentatie met buzzwords, maar een talk over de reissector met een duidelijke boodschap.

Wil je meer weten over Hans Smellinckx? Volg hem dan zeker op zijn drukbezochte twitterpagina (www.twitter.com/hanssmellinckx) of bekijk zijn bio op het Speakersbase.com platform: www.speakersbase.com/hans-smellinckx