Geert Van Mol

Keynote – Digitaal is Rock ’n Roll

Geen enkel bedrijf is immuun voor digitale uitdagingen, en veel bedrijven lijden eronder. Muziek is een onuitputtelijke bron van inspiratie om verandering en innovatie aan te pakken. Wat ooit een nieuw geluid was, is de norm, een trend of een nieuw muziekgenre geworden. Hetzelfde geldt in de digitale wereld. Muziek is een oneindige bron van inspiratie voor digitale transformatie.

Muzikanten zijn vaak rebellen die de status quo doorbreken, en dat is precies wat bedrijven nodig hebben in deze digitale revolutie.

In het Digital Music Thinking-model trekken we parallellen tussen de manier waarop muzikanten een nieuw geluid creëren en de succesvolle aanpak van digitale transformatie. In 5 fasen: Listen, Tune, Play, Perform & Live. Als we in België een ambitieuzer digitaal geluid willen bereiken, biedt dit krachtige en leuke inspiratie voor innovatie, samenwerkingsmethoden, productiekwaliteit, marketing en het combineren van digitale producten met live optredens. Reizen is sexy, travel agents rock, de link is dan ook gauw gelegd en deze keynote zal je dan ook zeker inspireren en boeien.

Over Geert Van Mol

Geert Van Mol, voormalig directielid bij Belfius, leidde de transformatie van de bank na de financiële crisis van 2011, eerst als retailmanager en later als Chief Digital Officer. Onder zijn leiding werd Belfius bekroond als beste bankapp ter wereld. Geert, ook Belgiës eerste Chief Digital Officer of the Year in 2018, combineert zijn passie voor muziek met zijn visie op digitale innovaties en leiderschap. Zijn keynote belooft een unieke mix van Belpop Bonanza en inspirerende visie.