Carole Lamarque

Carole Lamarque is gepassioneerd door strategische marketing, het lanceren van innovaties en nieuwe technologieën.

Haar liefde voor innovatie is afkomstig van bedrijven waarvoor ze werkte in de energiesector (Shell / Electrabel) en bij Sanoma in de mediasector.
De meest verstorende lessen kwamen uit de ICT-sector (Proximus / Telenet / Mobile Vikings).

Ze plaatst digitale media in het centrum van het geïntegreerde marketingplan, met Influencer Marketing als een belangrijke succesfactor voor nieuwe en geïnstalleerde markten.
Carole kan gemakkelijk 360 ° marketingcampagnes conceptualiseren die omzetdoelstellingen effectief versterken en merkafbeeldingen bouwen op basis van echt klantgericht denken.

 

Carole is Founding Partner bij DUVAL UNION Innovative Marketing, het door klanten geobsedeerde marketingkantoor. Ze scherpt uw marketingplannen aan, implementeert nieuwe trends en creërt uw oneerlijke voordeel. Bij Duval Union denkt en streeft men als ondernemers en zijn toegewijd aan resultaten.

Daarnaast is Carole trots deel uit te maken van de VRT Expert Data base en het Straffe Madammen-project.
Ze is auteur van de boeken ‘Influencers’ en ‘Unfair Advantage’.